vineri, 19 noiembrie 2010

Când ZDREANŢA este numit MANAGER GENERAL - scrisoare deschisă lui MM

Dragă Mihai Stoica!
N-am fost un simpatizant al tău şi multă lume îmi împărtăşeşte reticenţa asupra persoanei tale, datorită comportamentului avut pe toată perioada cât ai fost la steaua!
Am crezut, atunci când ai plecat, batjocorit şi murdărit de acel oribil personaj analfabet, că poţi fii altfel şi m-am bucurat sincer, când ai acceptat propunerea bursucului să i te alături la Urziceni!
Satisfacţia a fost pe măsură, când munca amândurora s-a văzut în rezultatele excepţionale ale echipei! Alături de mine, chiar dacă n-au recunoscut-o şi n-o s-o recunoască niciodată, sunt convins că au fost mulţi oameni, chiar şi duşmani declaraţi sau ascunşi ai tăi!
Ţi-am înţeles perfect gestul de a părăsi Urziceniul, în momentul când nu se mai întrevedea nicio perspectivă pentru echipă, datorită patronului acesteia, un personaj la fel de dubios ca fostul tău şef, numitul, mitică bucşaru (omul lui băsescu)!!!Acum 10 minute, deschid calculatorul şi ce aflu?
MM Stoica Manager General la steaua !!!
Am crezut că e o glumă, dar cum nu este 1 aprilie, iar ştirea era postată pe majoritatea cotidianelor de specialitate (dacă era numai în gazetă, credeam sincer că-i o farsă dea lui Negru), am rămas pur şi simplu fără cuvinte!!!
Nu înţeleg nimic şi conform cutumelor în astfel de "REVENIRI", nici n-o să aflăm vreodată, decât bla-bla-blauri !!!
Măi omule!
Întoarcerea lui Lăcătuş a treia oară la steaua, dacă la început m-a mirat, mi-am dat seama că n-ai de ce să-l invinuieşti pe săracul Marius, deoarece atât îl duce capul!
Pe el îl scuipă beeecali, se şterge cu mâneca hainei şi întreabă "pe cine zici gigi să bag în primul 11...?"
Dar tu ?????
Unde-ţi este orgoliul, măi omule ???
Ce se ascunde în spatele acestui come-back ??? Să nu-mi spui că dragostea pentru club, pentru că nici tu nu crezi asta !!!!
Vreau să-ţi spun doar atât:
n-am să uit în viaţa mea figura pe care o aveai, când camerele de luat vederi erau îndreptate spre tine şi se vedea pe faţa ta ruşinea pe care o suportai, când analfabetul tău şef de atunci (şi de acum mai nou), "corobora Constituţia cu Biblia, pentru a face din România o ţară mândră ca soarele de pe cer!"
Sunt fapte care nu se uită!
Şi încă ceva:
tu ai evoluat mult, foarte mult, dpdvd profesional (fotbalistic) şi uman!
Analfabetul...aproape deloc, ba din contră, prostia din capul lui a devenit cronică!
Aş vrea să-ţi urez succes, dar te rog să mă înţelegi că nu pot!
Pot să-ţi spun doar atât:
ÎMI PARE RĂU DE TINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu