luni, 21 noiembrie 2011

OSANALE pentru ministrul GABY de la aparare!

"Observatorul Militar" - cotidian bilunar al Ministerului Apararii Nationale, s-a aliniat (cum era de asteptat de altfel) langa oficioasele puterii! Toata lumea stie ca armata nu face politica, dar liderii ... sunt numiti politic! Iar daca intamplarea face ca ca(PUL) A rmatei sa provina din randul militarilor, atunci obedienta poata fi trecuta cu vederea!
Ministrul Apararii, (avand ca specialitate de baza aranjarea si servirea mesei la popota), se tot strofoaca de ceva vreme sa fie cat mai vizibil, astfel ca dezveleste intr-o veselie statui, busturi sau placi comemorative, intr-un ritm greu de atins de orice alt "competitor"! Minim doua pe luna !!!!!!
Nici-o troita sau capela militara nu se tarnoseste in lipsa lui Gabi de la Armata!
Una dintre ultimele gaselnite, consta in cateva mii de scrisori trimise pensionarilor militari, prin care-i anunta ca le-a crescut pensia, iar el este principalul artizan al "pomenii"!
Cotidianul militar de care aminteam la inceput, n-a ratat momentul si a selectat cu sarg cateva OSANALE (contrafacute bineinteles), exprimate de unii beneficiari ai "pomenii" lui Gabi!
Gabita, pe mine nu ma poti prosti! Cunosc cativa generali pensionari (al caror nume nu-l dau fiindu-mi rusine de rusinea lor) care-ti "fac pantofii" (nu ma refer la veteranii de razboi), mai sunt si niste subofiteri, dar marea majoritate a cadrelor militare au demnitate, nu spun si mai ales nu scriu asemenea linguseli baloase la adresa nimanui, daraminte la adresa ta!
Iar pentru exemplificare,  iata cateva mostre de "periaj limbist", care pe mine ma fac sa strang din...cur!!!

„Stimate domnule ministru al apărării naţionale, să nu vă supăraţi, scrisoarea dumneavoastră m-a determinat să afirm cu curaj că dumneavoastră meritaţi pe deplin să fiţi exemplul demn de urmat de toţi conducătorii din ţară".


„Când am primit scrisoarea dumneavoastră, îmi plângeam soţia decedată pe data de 27.08.2011. Cu toată durerea şi întristarea din sufletul meu, am fost surprins şi impresionat de cuvintele din această scrisoare".


„Această scrisoare m-a bucurat mai mult decât o decoraţie şi, ca atare, o voi pune în ramă şi o să o păstrez la loc de cinste lângă fotografia măicuţei mele pe care am venerat-o".


„A fost o prea mare onoare pentru mine. Domnule Ministru, mi-aţi scris mie, aş putea spune unui muritor de rând". 


Nimeni nu poate fi atat de prost sa-ti scrie astfel de ineptii!
Eu cred ca ai beneficiat de serviciile marelui lingusitor jaccuzian, Teo Baconski !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu