vineri, 24 septembrie 2010

Ăsta i-a primit astăzi pe poliţişti la Cotroceni...un neica nimeni!!!

Departamentul pentru Relaţia cu Autorităţile Publice şi Societatea Civilă
Cultură şi Culte
Consilier de Stat

Probleme cetatenesti
Consilier de Stat Gabriel-Cristian Piscociu

Promovarea sportului
Consilier de Stat Maria Bitang


ATRIBUTIILE DEPARTAMENTULUI PENTRU RELAŢIA CU AUTORITĂŢILE PUBLICE ŞI SOCIETATEA CIVILĂ

4.2. COMPARTIMENTUL PROBLEME CETĂŢENEŞTI
• Soluţionarea petiţiilor adresate Preşedintelui României în conformitate cu Normele privind procedura de soluţionare a petiţiilor adresate Preşedintelui României, emise în baza Legii nr. 233/2002 de aprobare a Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor sunt cuprinse în Regulamentul de Ordine Interioară al Administraţiei Prezidenţiale Termenul de răspuns către petent din partea Compartimentului Probleme Cetăţeneşti este de 45 de zile;

• Transmiterea memoriilor şi petiţiilor, spre competentă soluţionare, instituţiilor administraţiei publice centrale şi locale sau compartimentelor specifice ale Administraţiei Prezidenţiale, precum şi a răspunsurilor către petenţi;

• Primirea şi înregistrarea cererilor de graţiere, obţinerea avizului consultativ din partea Ministerului Justiţiei şi transmiterea răspunsurilor către petenţi, în conformitate cu prevederile Legii nr. 546/2002 privind graţierea;

• Propune, în cazuri sociale deosebite, acordarea unor ajutoare financiare din fondul cu această destinaţie la dispoziţia Preşedintelui României;

• Prelucrarea statistică a datelor şi informaţiile provenite din petiţiile şi memoriile adresate Preşedintelui României şi întocmirea periodică (lunar) a unor rapoarte privind problemele semnalate de cetăţeni;

• Alcătuirea unor dosare de sinteză, pe probleme specifice, conţinând solicitări adresate Preşedintelui României de către persoane fizice, comunităţi sau grupuri comunitare, privind unele aspecte sociale individuale sau colective;

• Organizarea şi asigurarea liberului acces la informaţiile de interes public, în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001, cu excepţia dispoziţiilor speciale privind accesul mijloacelor de informare în masă la informaţiile de interes public;

• Stocarea datelor şi informaţiilor referitoare la petiţiile şi memoriile adresate Preşedintelui României şi arhivarea documentelor, cu respectarea prevederilor legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;

• Documentare privind actele normative adoptate de Parlament şi Guvern, modalităţi de ameliorare a comunicării cu publicul;

• Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful Compartimentul Probleme Cetăţeneşti.

..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu