vineri, 15 octombrie 2010

SCRISOARE DESCHISĂ dlui Crin ANTONESCU

Domnului preşedinte Crin ANTONESCU
Stimate domnule preşedinte, vă scriu în calitatea mea de simplu membru de partid, calitate la care am aderat prin propria-mi voinţă, însufleţit fiind de prestaţia dumneavoastră impecabilă în alegerile la funcţia de preşedinte al PNL!
Vă mărturisesc că păstrez încă într-unul din sertarele bibliotecii, carnetul de fost membru al PCR, "calitate" la care am ajuns împotriva voinţei mele, dar necesară pentru a putea fi înălţat în grad (ofiţer MApN)!
Şi iată că v-am dezvăluit vechea mea ocupaţie, o ocupaţie denigrată în prezent de către actuala putere, o ocupaţie care nu mai este aşa de apreciată de marea masă a cetăţenilor acestei ţări (a românilor cum ar spune oarece personagii politice ale momentului), tot datorită politicului, care a reuşit nesperat de abil (cred că şi ei sunt uimiţi de rezultate) să învrăjbească categorii sociale una împotriva alteia sau altora!!!
Sunt unul dintre "fericiţii beneficiari" al unei pensii nesimţite, după 28 de ani de muncă, de sacrificii, de frustrări, speranţe şi multe, foarte multe dezamăgiri!
Am ales să fructific noua mea postură de civil, pentru a adera la doctrina liberală, nefiind influenţat de nimeni, dar hotărându-mă să fac acest gest, după ce v-am văzut prestaţia sinceră, obiectivă şi realistă la alegerile pentru funcţia de preşedinte! Atunci am gândit că munca şi lupta brătienilor, istoria acestui partid pot renaşte cu adevărat acum, având un lider tânăr, sincer şi hotărât!
Vă mărturisesc că de atunci, nu mi-aţi înşelat aşteptările, toate acţiunile dumneavoastre politice au fost parcă, gândite împreună!
Totuşi, acum sunt necăjit şi trist pentru că nu văd din partea dumneavoastră nici o reacţie, absolut nici una!
DOMNULE PREŞEDINTE, unde sunteţi???
Mai trăiţi ? Ştie cineva unde să vă găsim ? Avem acest drept ?
Eu cred că da !
Cum putem să ne batem cu opoziţia, cum putem să le combatem afirmaţiile când apariţiile dumneavoastră au devenit meteorice, iar ei, duşmanii noştri politici exploatează asta.
N-ar fi normal ca la orice eveniment politic şi social (destule în ultima perioadă) să avem un punct de vedere al partidului, chiar dacă nu-l rostiţi dumneavoastră!
Sunt necăjit, foarte necăjit !
Aştept domnule preşedinte să vă întoarceţi printre noi, să simţim că vă pasă de ce se întâmplă în această ţară, să nu mai zică duşmanii, că suntem o turmă FĂRĂ STĂPÂN!
Ne-am strâns pe data de 2 aprilie 2010 în Piaţa Universităţii aproximativ 50 de indivizi (majoritate membri şi simpatizanţi PNL), pentru a manifesta paşnic în cadrul MIŞCĂRII VIOLET-băsescu NU E PREŞEDINTELE MEU!
Toate ziarele oficioase ne-au făcut praf, ne-au mânjit cu sudalme şi batjocură pentru "succesul" magnific al MIŞCĂRII, mai ales a participării masive!!! Am înghiţit în sec şi am sperat că următoarea acţiune va fi încununată de mai mult succes!
Şi am mers iar la Universitate, pe 10 octombrie, acum 5 zile, numind manifestaţia REVOLTA CIURUIŢILOR!
Am înregistrat un nou "succes", de data asta am fost 15 ciumeţi ! Acum, faţă de aprilie, cetăţenilor li s-au tăiat salariile cu 25%, iar numărul "vizibil" al nemulţumiţilor, a "crescut" de la 50 la 15.....!!! Probabil atâţia CIURUIŢI suntem!
Jandarmii care ne-au supravegheat erau de trei ori mai mulţi!
N-am văzut domnule preşedinte, nici în aprilie, nici acum, măcar o persoană din conducerea partidului să vină alături de noi, să ne spună că eforturile noastre (astea care sunt) sunt cunoscute !!!
Oare mai are sens să continuăm singuri?
Dumneavoastră ce spuneţi acolo unde vă aflaţi ?
Merită să continuăm împreună, sau ne lăsăm păgubaşi ?
Vă doresc mult bine şi nu uitaţi, noi vă aşteptăm!
Cu deosebit respect
Lt.col.(r) Vasile BĂESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu