miercuri, 26 iunie 2013

Liviu MIHAIU la Clubul Bloggerilor PNL

       O nouă acțiune a Clubului Bloggerilor PNL în care membrii și simpatizanții clubului au posibilitatea de a se întâlni și dialoga cu personalități ale lumii politice și ai societății civile și-a derulat ieri 25 iunie la Cafeneaua Brătianu un nou ”episod”, avându-l ca invitat pe cunoscutul și apreciatul jurnalist Liviu MIHAIU!
    Într-o atmosferă destinsă și răcoroasă, am schimbat puțin formatul întâlnirii și nu i-am pregătit invitatului nicio întrebare! Pur și simplu am dialogat despre societate, politică, monarhie vs republică și perspective de viitor!
    Cei mai mulți îl cunosc pe Liviu MIHAIU ca unul dintre jurnaliștii care nu te plimbă cu vorba și nici nu ocolește răspunsul ”dându-l după cireș”. Așa a fost și ieri!
Am început cu discuții despre societatea capitalistă spre care tindem, făcând o comparație între USA care nu mai este ce a fost, fiind națiunea care a distrus efectiv IMM-urile și Europa care stă bine din acest punct de vedere!
    Dl Paul Tudoran, cetățean român locuitor în New York, ne-a mărturisit că într-un nr din această lună al cunoscutului cotidian ”New York Times”, a apărut un  amplu articol intitulat ”Republica Bananieră America”!
Am discutat despre Monarhie, știut fiind faptul că Liviu este un susținător al acestei forme de guvernământ!
”Sistemul” se pare că nu mai este deranjat de monarhie și se vede că au apărut tot mai multe știri, informații, reportaje și emisiuni despre Casa Regală și Monarhie. E adevărat la ora 13.00 când ratingul este f scăzut, dar este un început, ne lasă ”ăștia” în pace ceea ce e bine”, a spus Liviu la un moment dat, întrebat de către Adreea Scorțaru despre mediatizarea adevărurile istorice și a evenimentelor la care participă Casa Regală!
    Argumente nenumărate și inatacabile ăn favoarea monarhiei, la întâlnire am avut și un republican convins, care, chiar dacă susține că nu are nimic împotriva Monarhiei, în cabina de vot ar vota republica!
Nu-i dau numele, deoarece până la final ascultând discuțiile și argumentele prezentate a mărturisit că se mai gândește ce-i cu republica asta!!!
   
    Memorabilă de la această întâlnire rămâne afirmația lui Liviu atunci când ”republicanul” nostru nu înțelegea cum vine chestia cu Regele care este”Unsul lui Dumnezeu”: ”Îl prefer pe Unsul lui Dumnezeu decât pe unsul lui dorel...”!!!
    Liviu ne-a dezvăluit despre noile emisiuni ale postului de radio GUERILLA, când, din toamnă vor avea o emisiune săptămânală despre monarhie!
Am prezentat auditoriului un răspuns dat de Liviu unuia pe blogul personal (vezi aici blogul), care-l întreba de ce nu pleacă din țară:
”M-a întrebat unul de ce nu plec din România, că “ubi bene, ibi patria”.
Rămân în România pentru că eu cred în matria. 
Pentru că aici este “Cumințenia pământului”. 
Pentru că deși urmărit de călăi, Agripina mă ține strâns la pieptul ei. 
Pentru că deși pun dulceață în șoșoni și bat toba ca un roșior, madam Popescu mă iartă. 
Pentru că deși nu i-am făcut statuie, broboada musceleană a Elisabetei Rizea mă ține legat de neamul meu. 
Pentru că deși îi țin inima într-o cutie, Regina Maria mă binecuvântează.”Mulțumesc Liviu Mihaiu (adresa de FB) pentru o după amiază frumoasă petrecută împreună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu