joi, 1 martie 2018

Cu Facebook în instanță!


De la începutul acestui an, îngrijorător de mulți utilizatori se plâng de ”securitatea” exagerată a celor de la FB România! Se înregistrează un val de blocări, suspendări temporare și dezactivări de conturi, unele motivate dar majoritatea nu!
Povesteam într-o postare cum procedează FB atunci când îți suspendă dreptul de a utiliza FB, pentru perioade cuprinse între 1 și 30 de zile!
Am trecut prin toate tipurile de ”detenție virtuală”, precum și prin alte șicane ale FB provocate de anumiți ”binevoitori” sau utilizatori, deranjați cu certitudine de opiniile pe care le postez!

Dacă nu le-a ieșit cu ura viscerală, au trecut la raportarea cum că n-aș fi eu titularul contului, sau că altcineva îmi utilizează contul!
Până la clarificare și certificarea de către FB că raportarea este nesustenabilă, mi-au suspendat contul, dar, ”binevoitorii” au continuat cu raportările, fapt care a condus în final la dezactivarea contului (ulterior a conturilor, fiindcă am fost nevoit să-mi fac altele, care au avut soarta primului).
Pe data de 8 februarie mi-am făcut un cont nou, tot pe numele Vasile Băescu (având toate conturile suspendate, era clar că nu mai există vreun cont cu acest nume), completând datele de identificare pe care FB mi le-a solicitat, date adevărate, dovadă constituind-o documentele personale! M-am bucurat de FB exact ... 8 zile, după care, într-o dimineață în timp ce butonam telefonul mi-a apărut un mesaj pe ecran,
 prin care eram informat că trebuie să-mi ... securizez contul (...totul în România se SECUrizează), iar pentru asta să le trimit o fotografie cu mine, care să fie clară (adică un fel de selfie)! Le-am trimis-o, iar următorul mesaj (generat instantaneu) m-a informat că până analizează fotografia, îmi suspendă dreptul de a utiliza FB!

      După două zile, neprimind nici-un răspuns (de fiecare dată când încercam să mă loghez apărea mesajul cu analizarea fotografiei, de parcă analizau nr ridurilor sau punctele acneice), am încercat să văd dacă s-a schimbat situația în vreun fel! Mesajul primit mă anunța că contul mi-a fost dezactivat, fără nici-o altă explicație!
Acuma am certitudinea că ”cineva” mă iubește mult, încât am fost trecut pe o listă selectă a indezirabililor, fiindcă nu este posibil ca să-mi fac un cont nou, care după exact 20 min. să-mi fie supus ”securizării” (am explicat mai sus ce înseamnă asta) și a doua zi dezactivat!
Exist și pot trăi fără FB, dar nu este normal ce se întâmplă, s-a depășit o limită! Unei bunici  i-a fost dezactivat contul fiindcă a postat o fotografie cu nepoțelul de 3 ani ținându-l în brațe, reproșându-i-se că nu trebuia să-l expună pe cel mic cu fața la obiectiv !!! E prea mult și nu cred că cineva se va sesiza!
Mă gândesc foarte serios să-i acționez în instanță pe cei de la FB!
Dacă dorește vreun avocat să-mi sprijine demersul aștept să fiu contactat! Dacă nu, atunci mai mult ca sigur mă voi prezenta singur în fața instanței, în cazul în care voi lua hotărârea de a-i da în judecată pe angajații lui Zucky!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu