luni, 20 iunie 2011

Andra lui Măruţă, a încurcat rochiile?!!

Am văzut imagini de la creştinarea micuţului David Alexandru, unicul moştenitor al averii "Happy Andra Hour"! Foarte frumos copilul, chiar şi invitaţii, părinţii şi naşii (Arpy Paskany cu o "însoţitoare"- ştiţi doar că-i proaspăt divorţat)!
Mi-a atras atenţia rochia(?????) Andrei care, privită din faţă arăta a bluză...SCURTĂ RĂU!


Mi-l şi imaginez pe preot făcând eforturi mari ca în timpul cădirii, să nu treacă cu cădelniţa prea aproape de mama lui David, căci s-ar fi produs în sfânta biserică o nouă scenă sexi, gen Marylin Monroe "călare pe canalizare"!
Şirul evenimentelor de după amiază, mi-a arătat o nouă Andră, de data aceasta parcă mai adevărată, adică mai îmbrăcată!
Păi normal (ar spune unii), nu mai erau în biserică ci la local, la petrecere!
Eu înclin să cred că a încurcat rochiţele, deoarece nu mi-o imaginez pe Andra dorind să "aprindă" imaginaţia invitaţilor, taman în Sfânta Biserică!
Dar mai şti??? Nu sunt clarvăzător să văd ce-i în mintea oamenilor!
"Încurcătura" asta vestimentară, mi-a adus aminte de nişte versuri ale lui Vasile Militaru:

"Sunt oameni ce-i grăiesc în şoaptă, lui Dumnezeu dorinţi de care,
Ei ar roşii dacă le-ar spune, în faţa lumii cu glas tare!
Şi în a lor ticăloşie îşi fac păcatul şi mai greu,
De vreme ce se tem de oameni, mai mult decât de Dumnezeu!"
Dragii mei, nu uitaţi că dracu nu doarme! El veghează şi se bucură!

Un comentariu:

  1. Da Vasi! Ai dreptate.Aluat tocmai acea rochie care-i ramasese mica!Dar cormoranuul de MARUTA ce dacu pazea?El se uita la altele! Uita-te tolomacule si la a ta ca s-o fi sclerozat de la cat a astat in casa !

    RăspundețiȘtergere