luni, 22 aprilie 2013

Îl iubesc pe MS Regele MIHAI I și sprijin acțiunile Fundației ”Principesa MARGARETA”!


Spuneam într-un articol pe blogul personal că ”nu am nevoie de aprobarea nimănui pentru a striga TRĂIASCĂ REGELE”!
Vin acum să completez afirmația făcută în articolul respectiv, spunând că nu am nevoie și nici nu accept să-mi spună cineva când, unde și pentru cât timp am voie să-mi iubesc regele și tot ce reprezintă el!
Nu m-a convins nimeni să devin monarhist, am făcut-o singur descoperind valorile monarhiei românești și personalitatea unică a MS Regele MIHAI,
fiind singurul din familie care am privilegiul de mă număra printre monarhiștii convinși!
Părinții, fratele și toată familia lui din partea nevestei, fiica mea, soția și neamurile ei, nu au afinități monarhice, majoritatea fiind vechi sau mai noi fani pesediști!
M-am hotărât să urmez propria-mi conștiință în a promova și a sprijini tot ce înseamnă valori monarhice și valori culturale românești!
Am înghițit acuzele că nu știu să organizez evenimente pro-monarhice, chiar dacă toate pe care le-am organizat până acum și-au atins scopul, fiind foarte apreciate!
Am înghițit acuzele că sunt un ”pupător” al fundului președintelui PNL pentru că nu-l înfierez public deoarece ”nu vrea să-l pună pe Rege pe tron” (uitându-se de alți lideri politici care au avut cele mai înalte funcții în stat, s-au declarat și încă se mai declară monarhiști, dar când au avut puterea n-au făcut nimic în acest sens), dar și pentru că nu militez suficient în cadrul partidului (al cărui membru sunt și mă mândresc cu asta) pentru a-mi convinge colegii, că doar monarhia este soluția, ca și cum pe unul care este spălat pe creier și nu pricepe asta datorită intelectului redus, ca să-l convingi nu-ți rămâne decât să-i dai în cap!
Am fost acuzat că nu știu să mă ”pliez” pe cererea pieței și a noii generații în ce privește organizarea de evenimente și invitarea unor artiști COOOL, iubiți de ”noile” mase, gen Smiley, Paraziții sau Anda Adam, uitând acuzatorii să-l privească cu mai multă atenție pe MS și să vadă că de aproape 92 de ani ascultă aceeași muzică clasică și aceleași marșuri de fanfară, poartă aceleași costume de haine de peste 60 de ani și este mult mai COOOL decât toată generația actuală de tineri, cu idolii lor cu tot!
După 23 de ani de la ”aglomerația” din 89, când am stat cu arma-n mână șuierându-mi gloanțe pe la urechi,  cred că mi-am dobândit dreptul de a-mi călăuzi viața și acțiunile așa cum consider că este bine, atât pentru mine cât și în a-mi îndeplinii idealurile propuse!
Iar unul dintre acestea este acela de a sprijini revenirea la Monarhie, pe care vreau s-o fac așa cum pot și cât mă duce capul, fără să cer aprobarea nimănui pentru asta!
Și ar mai fi un lucru foarte important:
sprijiniți cu cât puteți acțiunile Fundației ”Principesa Margareta”, singura fundație care de peste 20 de ani obține rezultate notabile în promovarea tinerilor artiști fără posibilități materiale, precum și în ajutorarea bătrânilor din azile!
Puteți de asemenea să donați 2% din impozitul pe venit în conturile fundației, la adresa www.fpmr.ro!
TRĂIASCĂ REGELE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu