joi, 28 aprilie 2011

Monarhişti doar la nivel declarativ!!!

Mă sună cu noaptea-n cap un prieten bun (monarhist convins), revoltat pentru că la Arcul de Triumf şi pe Kiseleff se arborează drapelul naţional! Întrebându-mă pentru ce se face asta, am concluzionat că (probabil) pentru 1 MAI!!!
Ce serbăm pe 1 MAI? Cumva ziua proletariatului? Şi punem şi drapelul naţional pe străzi? Eu nu-mi aduc aminte ca pe 10 Mai să se fi arborat vreodată drapelul, nu pentru REGALITATE, dar măcar pentru "Declaraţia de independenţă a ţării",  semnată de principele Carol I la data de 10 mai 1877!
Se apropie 10 Mai şi am iniţiat o campanie de mobilizare (naţională) pentru participarea la manifestaţiile din Piaţa Palatului Regal! Bucuria cu care a fost primit acest demers, m-a impulsionat şi am mers până la a comanda steaguri tricolore cu insemnele Casei Regale de România! Dar cum nimic nu ţine o veşnicie, au apărut şi deziluziile, pentru că vorba aia, NOI SUNTEM ROMÂNI....şi suntem comozi din fire!!!
Înregistrez prieteni pe FB, care sunt încântaţi de iniţiativa din 10 Mai, dar nu pot participa "pentru că nu sunt din Bucureşti", sau "nu am drum atunci prin Bucureşti", sau "dacă organizaţi şi la noi în oraş aş fi venit"!
Dragilor mei dragi, PALATUL REGAL ESTE ÎN BUCUREŞTI! Aici îşi are domiciliul Familia Regală, la Palatul Elisabeta!
Dacă avem astfel de mentalităţi, îmi pare sincer rău, nu o să ajungem nicăieri! Comoditatea ni-l ţine pe băsescu la putere de atâta amar de vreme, pentru am stat cu mâna pe telecomandă, în loc să fim în piaţă la miting, să ne strigăm OFFFFUL!
Ne declarăm monarhişti (virtual), dar când trebuie s-o dovedim "în teren", "nu suntem din Bucureşti"!!!
Eu sunt din Bucureşti şi nu m-am gândit mai mult de un minut când audienţa la Principele Radu de la Palatul Elisabeta, a fost mutată la Săvârşin! M-am suit în maşină şi am plecat!
Nu vreau să fac procese de intenţie, dar tot timpul am crezut că a fi monarhist înseamnă seriozitate, decenţă, implicare şi caracter! Ori la unii dintre noi, aceste calităţi există doar la nivel declarativ!
TRĂIASCĂ MS REGELE MIHAI!
ps
Îmi aduc aminte cum dormeau mii de oameni pe spaţiile verzi noaptea, aşteptând venirea în ţară a Regelui în 1992!
Ce s-a întâmplat de atunci cu noi? Am evoluat? Eu spun că ba din contră!

Un comentariu:

  1. Steaguri de 1 Mai ? Să fim bucuroși că nu s-a organizat și vreo defilare ...

    RăspundețiȘtergere