sâmbătă, 16 iulie 2011

BLAT ORDINAR pentru alegerile de la Craiova din 2012!

Ma straduiesc de ceva vreme, sa atrag atentia in mediu virtual, despre lucrurile necurate din politica, care se intampla in Craiova si in general in jud Dolj!
Am semnalat tradarile a 6 primari PNL, care s-au ploconit clanului penal condus de generalul ospatar Oprea! Am atras atentie despre slaba coordonare a activitatilor in organizatia PNL Dolj!
Iata ca acum, avem un sondaj realizat loco, prin care se confirma aproape toate spusele mele! Intr-o localitate (ca de altfel in majoritatea din tara) unde basescu este injurat fara retinere, de la "cel de tata.... pan' la cel cu barba...", nu-mi pot explica cum candidatul pedele are in sondaje 65% intentie de vot!
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fhoratiubuzatu.wordpress.com%2F2011%2F07%2F16%2Fcandidatul-pnl-pentru-craiova-doar-9%2F&h=uAQB6ZY-U
Nu stiu daca e relevant ca acesta se numeste Solomon Antonie, care se afla in cercetari?
Ceea ce mi se pare foarte dubios, este "intentia" de vot exprimata de cetateni, pentru candidatul PNL, dl Pavel Badea!!! Il stiti bine, fostul fotbalist, marele talent, ala cu golul superb marcat (la nici 18 ani) in poarta celor de la Zeleznicar Sarajevo!!!
Ajuns consilier la primarie in 2008, cu ajutorul cercetatului penal Solomon, iata-l acum nominalizat de conducerea doljeana a PNL, patronata de legendarul Misu Voicu, la functia suprema a Baniei!!!
Pai sa-mi fie cu suparare, dar un cetatean care a terminat liceul si facultatea pentru ca era fotbalist, iar doctoratul  sustinut la Chisinau (nu va mirati),  l-a facut avandu-l coleg de "banca" pe Antonie Solomon, sa ajunga sa candideze la Primaria Craiovei, impotriva  mentorul sau mai inainte amintit, mi se pare mai mult decat UN BLAT ORDINAR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu