sâmbătă, 31 martie 2012

Este mai importantă soacra prezidențială decât soacră-mea???

A murit soacra băsistă! Televiziunile au anunțat de ieri mutarea la cele veșnice a mamei nevestei prezidențiale, prezentând-o într-o lumină favorabilă pe defunctă, pentru că și-a crescut cu pasiune copii și nepoatele!
Astăzi am avut ”(in)satisfacția” să-l aud pe primarul Sucevei, care a mărturisit că venea de două ori pe an la bătrână să primească sfaturi...!!!??? Cu respectul cuvenit pentru cei mutați în lumea umbrelor, să înțeleg că bătrâna Andrușcă, era un fel de Mama Omida...!!!
M-am gândit imediat ce a putut să aibă în plus această bătrână față de soacra mea???
A mea mi-a dăruit-o cu dragoste pe singura sa fiică! Soția mea n-a fost nici recepționeră și nici ospătăriță, a făcut școală multă în Armată, a stat în misiuni prin Bosnia și Coasta de Fildeș, ajungând la gradul de colonel pe o funcție de maximă responsabilitate. Nu și-a luat ”liber” s-o crească pe Ade, ba din contră s-a dus la serviciu după 8 luni de la naștere!
Și soacră-mea trăiește în modestie și umilință, bucuroasă că noi copii ei suntem ce suntem, mulțumindu-i mereu lui Dumnezeu pentru asta!
De ce bătrâna soacră prezidențiabilă este mai importantă decât soacra-mea? Pentru că fii-sa s-a măritat cu cine trebuie? Deci cauza este ginerele! Eu cum nu mă ridic la nivelul ginerelui defunctei Andrușcă, soacră-mea se va muta la cele veșnice (sper cât mai târziu posibil) într-un total anonimat!
Mamă Soacră, o să rămâi o anonimă pentru lume și Mass Media, pentru că eu nu tind spre funcții înalte în stat! Îmi pare rău....!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu