joi, 19 aprilie 2012

Învățătura dlui Chiliman !

Am avut discuții cu fel și fel de persoane și indivizi, care sub influența proaspetelor evenimente întâmplate la nivelul conducerii centrale a PNL, în urma cărora au rezultat câteva demiteri mai mult sau mai puțin de marcă, în care am fost catalogat drept trădător, crinist și omul lui Mănescu!
După ce peste respectivele evenimente sau așternut câteva zile, a trecut și sf sărbătoare a Învierii Domnului, mulți sau mai calmat și-au revizuit oarecum atitudinea și părerile, dar au rămas destui cârcotași, care din lipsă nativă de creier necesar procesării tuturor informațiilor, sau din rea credință, continuă să pună etichete greșit, fără argumente, sau ignorându-le pe cele relevante!
Tuturor acestora, le aduc la cunoștință că sunt printre primii care am avut curajul să-l ”critic” pe dl Crin Antonescu, nu doar aici în mediul virtual ci și față către față!
http://www.vasilebaescu.blogspot.com/2010/10/scrisoare-deschisa-dlui-crin-antonescu.html
Am făcut asta pentru că am fost nemulțumit și încă mai sunt, de modul în care abordează unele probleme din cadrul partidului, soluționările domniei sale fiind oarecum subiective, lăsând loc de speculații!!!
Am purtat discuții cu câțiva prieteni, care mi-au explicat că în politică, întotdeauna este nevoie de compromisuri atunci când trebuie să-ți atingi scopurile partidului, iar acestea, întotdeauna vor nemulțumi pe unii!
Am fost și sunt unul dintre adversarii declarați ai USL, considerând că această alianță este...contra naturii!
Am avut posibilitatea să-i mărturisesc acest lucru dlui Andrei Chiliman, chiar după ce s-a semnat protocolul de colaborare! Ei bine dl primar, mi-a spus că nici dânsul nu este de acord, dar dacă voturile conducerii partidului au fost în majoritatea pentru realizarea acestei alianțe, dânsul nu poate decât să fie un membru de partid credincios care urmează hotărârile conducerii!
Atunci am înțels care este rolul membrului de partid fidel! Dl Chiliman mi-a deschis ”mintea”, spunându-mi că este foarte ușor să critici, dar trebuie să gândești înainte, să nu faci rău partidului. ”Rufele se spală în familie” mi-a spus dânsul atunci, iar zilele trecute, l-am auzit pe dl Călin Tăriceanu făcând aceeași afirmație!
În concluzie, tuturor celor care nu înțeleg cum să se poziționeze în cadrul luptelor interne din partid, îi sfătuiesc să se gândească la ”învățătura” dlui Chiliman!

Un comentariu:

  1. Sper ca nu sunt printre aia lipsiti de creier caci as putea sa cred asta dat fiind ca am scris un comentariu la articolul trecut care vad ca nu numai ca n-a primit raspuns dar nici macar nu i s-a dat drumul ...

    RăspundețiȘtergere