miercuri, 11 iulie 2012

De ce am sa votez DA pentru demiterea presedintelui!?

Pe 29 iulie eu am sa votez: JOS BASESCU!
Vreau ca acest oligofren betiv, pervers si mincinos sa plece din politica, iar istoria Romaniei sa nu-l consemneze!
Individul care a facut cerere sa i se dea o casa si si-a aprobat-o singur, TREBUIE SA PLECE!
Individul care i-a dat un cap in gura unui privatizat si a lovit un copil, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a batjocorit fara precedent institutiile statului, in principal Parlamentul TREBUIE SA PLECE!
Individul care a jignit cetatenii romani si cei apartinand minoritatilor nationale, TREBUIE SA PLECE!
Individul care si-a subordonat atat direct cat si prin interpusi serviciile secrete si justitia, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a batjocorit milioane de romani taindu-le salariile fara nicio motivatie, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a facut milioane de batrani pensionari sa lacrimeze de disperare pentru ca le-a redus pensiile si asa insuficiente, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a invrajbit categorii sociale una impotriva alteia, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a batjocorit istoria acestei tari jignindul pe MS Regele MIHAI facandu-l tradator si om vandut rusilor, TREBUIE SA PLECE!
Individul care a colaborat cu securitatea fiind parte activa a nomenclaturii comuniste, TREBUIE SA PLECE!
Prieteni, eu personal am destule motive sa-l trimit acasa prin votul meu!
Un singur lucru as vrea sa mai adaug, atragandu-le atentia tuturor monarhistilor sau celor care cred in valorile monarhice!
Dragilor, individul care l-a jignit atat de grobian si total nemeritat pe MS, care se intreba hahaind ce vom face daca viitorul monarh s-ar naste handicapat, care sustine pe fata un bastard impostor, merita sa mai ocupe scaunul Regelui Ferdinand de la Cotroceni?
Aceasta trebuie sa aveti in gand cand veti vota, restul este desertaciune!
JOS BASESCU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu