duminică, 26 august 2012

Mesajul preşedintelui Băsescu către etnicii maghiari - duminică 26 august 2012:



Dragi (încă) români de origine maghiară,
mă adresez vouă astăzi, cu o zi înaintea validării de către Parlamentul României a deciziei C.C.R. prin care am fost "uns" pentru a patra oară ca preşedinte al ţării!
Este pentru prima oară când această nouă confirmare îmi prilejuieşte o bucurie neţărmurită şi în acelaşi timp un regret că nu sunt (doar) preşedintele comunităţii voastre, sau că voi nu sunteţi majoritari în această ţară!
Cred că alături de voi şi de etnia romă, am fi realizat multe lucruri bune împreună! Din păcate majoritari în România sunt  ...  românii, dar alături de voi şi de fraţii noştri mai coloraţi nădăjduiesc să înclinăm balanţa în favoarea noastră!
Mă adresez vouă astăzi pentru a vă mulţumi că aţi înţeles mesajul meu ca pe 29 iulie să nu vă prezentaţi la vot, mesaj pe care românii sau marea lor majoritate nu l-au priceput, deşi culmea, am vorbit în română nu în maghiară! Iată încă un motiv pentru care românii trebuie să devină o "etnie" minoritară în această ţară!
Am promis că "ţinutul" în care locuiţi va fi al vostru şi vreau să mă ţin de această promisiune, nu pentru a vă recompensa "strădania" de a sta acasă în ziua referendumului ci pentru a le face în ciudă românilor care nu au priceput încă cine este jupânul! Pe mine nu mă interesează istoria, nu m-a interesat niciodată, dovadă stând afirmaţiile pe care le-am făcut la adresa ex-regelui Mihai! Pentru mine în România nu există decât un rege adevărat: EU, chiar dacă prietenul meu Florin Cioabă o să se supere pentru asta!
Doresc de asemenea să-mi exprim regretul că sâmbătă 1 septembrie, n-am să pot fi alături de voi la Sf. Gheorghe pentru a protesta împreună împotriva abuzurilor statului român! Ştiţi foarte bine că în aceeaşi zi se mărită (în sfârşit) Bobiţa! Chiar dacă nu sunt de acord cu alegerea pe care a făcut-o, "interesele" de partid m-au determinat să accept căsătoria cu ... Syda, pentru a nu se spune că nu respect "legea salică" şi împiedic căsătoria cu cineva din "FAMIGLIE"!
Voi fi alături de voi cu sufletul şi vă doresc de pe acum "manifestaţie plăcută", să izbândiţi în demersul vostru, şi să strigaţi  în numele meu "Jos statul mafiot" şi "Autonomie"...! Ultima v-am promis-o şi am să mă ţin de cuvânt!
Vă îmbrăţişez cu drag, al vostru acum şi pe vecie
TRAIAN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu