luni, 26 mai 2014

Mi-e rușine cu mine, pentru rezultatul P.N.L.!

   S-au încheiat alegerile pentru Parlamentul European cu un rezultat sub așteptări (cel puțin ale mele) înregistrat de către Partidul Național Liberal!
     La începutul campaniei am prognosticat un scor de 27% și nu s-a obținut decât un amărât de 15%!

     Față de anul 2009 este un progres, PNL câștigând încă un mandat și situându-se pe locul doi după PSD! Totuși, față de target-ul propus de președintele Antonescu de 20% este un rezultat slab!
     Nu-mi explic care sunt cauzele! Am auzit foarte multe motive invocate: efectul plecării de la guvernare, trădările unor lideri de marcă gen Tăriceanu, Silaghi, Chițoiu, non-combat-ul unor aleși locali, care ar fi cedat la presiunile sau promisiunile PSD etc!
     Este clar pentru mine că nu mă pricep la politică și nu percep încă (poate n-o voi face niciodată), despre cum se mănâncă politichia mioritică ”de culise”! Am tratat politica de când sunt în partid, din mai 2009, cu multă seriozitate, neputând să merg la un alegător în campanie și să-i vând brașoave! M-am convins după această campanie că nu mă pot adapta la ”învârteli” și ”jocuri murdare”! Sunt de modă veche, iubesc corectitudinea și dreptatea, chiar de ar fi să merg ”PÂNĂ LA CAPĂT”!
    Se pare că ”a fi om” nu mai este lucru mare ci o pură întâmplare!
   Principiile la care s-au raportat Brătienii au devenit cu adevărat istorie, fiind neaplicabile în zilele noastre unde nonvaloarea, minciuna, corupția și impostura sunt la putere!
    Îmi pare rău că în naivitatea mea am convins peste 50 de persoane, care refuzau să mai voteze încă din anii 90, să vină la vot și să voteze PNL! Am consumat motorină cât pentru două concedii, transportând babe la cimitire și ajutându-le la cumpărături, smulgându-le astfel promisiunea că vor vota PNL! Am trimis sau am dus personal pliante, pixuri și brichete în țară, în localități unde nu existau materiale promoționale, cheltuind bani din propriul buzunar și neregretând asta! Aseară când am văzut scorul obținut,  mi-a fost rușine de oamenii pe care i-am convins să-și găsească timp să meargă la vot după atâția ani, mi-a fost rușine cu mine însumi pentru naivitatea de care încă dau dovadă crezând că în România, mai există oameni pentru care să lupți și să-ți pui obrazul! Am greșit și mi-am cerut scuze tuturor celor care m-au sunat să-mi spună bucuroși că au votat PNL, și au făcut-o doar de dragul meu!
    Viața merge înainte, durerea provocată de acest eșec electoral va trece (sunt unul dintre cei mulți care suferă), dar îmi este teamă că modul mincinos în care se face o campanie electorală, calitatea politicienilor care ”se vând” pentru interese personale, va persista încă mulți ani de acum înainte!
     Un prieten mi-a trimis pe FB următorul mesaj:

N-ai obosit? Până când o să mai garantezi tu pentru alții și după aia să-ți ceri scuze, pentru tine!? De 24 de ani schimbăm niște golani cu alți golani. De stânga sau de dreapta! Crezi că sunt criterii suficiente să fii de stânga sau de drepta astfel ca lumea să te perceapă mai puțin golan?Te apreciez mult și văd că suferi și nu ai greșit cu absolut nimic! Cred că ar trebui să lupți din interior, cu mai multe arme, cu mâinile goale, de afară, nu merită!

Politica de cadre a PNL ului în toată țara a însemnat doar oportuniști, semianalfabeți și hoți de carieră. La mine în timp ce psd are ingineri, doctori, juriști, pnl are doar un chimist falimentar care s-a suit în usl, un primar analfabet care și-a dat bacul la 40 de ani, un transportator la limita pușcăriei și două neveste prosate și recăsătorite. Cam așa e în toată țara! L-a durut în cur pe Antonescu de suma intelectelor locale!

În timpul ăsta , liberalii adevărați, ca tine, ca mine care dau de muncă la 150 de oameni plătind taxe la stat.......ne cerem scuze! Și l-am mai auzit pe Antonescu aseară că pnl trăiește de 150 de ani din valori. Păi asta-i problema nene, că acum sunt doar non valori!

Te salut, respectuos pentru că îmi pasă de tine!

     Oare se va schimba ceva în țara asta? Voi apuca și eu ziua când se va face cu adevărat o politică ”a bunului simț”? Încă mai sper, în naivitatea mea!
     Așteptăm congresul extraordinar al PNL din luna iulie!

Un comentariu:

  1. Patetic și atăt. Daca faci ceva pentru cineva, faci pentru că îți place și nu mai comentezi, nu te mai lamentezi. Un liberal adevarat cade, se ridică si merge mai departe. Cine nu face așa poate să treaca la PSD.

    RăspundețiȘtergere