sâmbătă, 24 septembrie 2011

Suspecta tăcere a dlui Liiceanu!

Am înțeles sau m-am făcut că înțeleg lipsa de reacție a dlui Gabriel Liiceanu, la gafele constituționale și monumentale ale președintelui băsescu, ori în politică externă ori în politica mioritică!
Era normal pe undeva, deoarece fondurile primite îl obligau oarecum să se abțină la comentarii!
I-am înțeles și nepăsarea când același președinte a afirmat că școala românească scoate doar tâmpiți, afirmație de care distinsul domn Liiceanu s-a bucurat în premieră, fiindu-i făcută personal! Banu-i ochiul dracului și când începe să te conducă, nu-i mai scapi!
N-am înțeles totuși de ce a tăcut pe 22 iunie când MITOCANU l-a jignit impardonabil pe MS Regele MIHAI!
Cum justificați dle Liiceanu superbul și inegalabilul comentariu pe care-l faceți în filmul dlui Sorin Ilieșiu despre Regele Mihai (pentru care meritați toate laudele, iar eu unul v-aș îmbrățișa) și tăcerea de acum când președintele mitocan pe care dumneavoastră ați hotărât să-l susțineți (nu știu pentru și de ce?), îl jignește necontenit pe MS? Ați uitat ce spuneați despre MS Regele Mihai în 1992? Vă readuc aminte aici: http://www.youtube.com/watch?v=MYrTTZk3NLc&feature=player_embedded
N-ați spus nimic după 22 iunie, nici săptămâna aceasta când MENTORUL dumneavoastră, în două zile consecutive la două televiziuni diferite dar obediente și-a continuat tirada la adresa MS?
Ce pot eu să înțeleg din tăcerea dumneavoastră, că suteți robul banului într-atât încât v-a pierit graiul? Sunteți totuși un intelectual de marcă din câte știu! Sau cumva afirmația că "școala scoate tâmpiți" vi se potrivește!
Și mai este ceva: dacă n-ați aflat, vă anunț că numitul Oltean de la Bistrița, spun unii că este secretar general al PDL, l-a comparat "nefericit' de altfel pe MS cu regele cioabă!
Continuați să tăceți dle Liiceanu? Până când?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu