miercuri, 14 decembrie 2011

Parlamentarii UNPR, avansați în grad!!!


Generalul Gabriel Oprea şi-a avansat în grad locotenţii din partid şi i-a pus să defileze cu ocazia Zilei Armatei la ceremonia de la Cercul Militar Naţional. Îmbrăcaţi în uniformă, oamenii generalului au stat drepţi în momentul când premierul Emil Boc a primit cea mai înaltă distincţie – emblema “Onoarea Armatei Române”.
Senatorul UNPR Chivu-Serioja susţine că este normal să fie avansat în grad deoarece a absolvit Colegiul Naţional de Apărare şi are şi o anumită vârstă. “Da, am fost îmbrăcat în uniformă militară la ceremonia de la Cercul Militar Naţional cu ocazia serbării Zilei Armatei Române. Sunt colonel în rezervă şi am dreptul să port uniformă. 
Senatorul UNPR Ovidius Mărcuţianu - “Am fost avansat în grad în luna ianuarie. Sunt maior în rezervă şi am dreptul să port uniforma militară. Nu mi-a cerut nimeni să mă îmbrac aşa, a fost alegerea mea pentru Ziua Armatei Române”. 
Doctorul Tudor Ciuhodaru îşi aduce aminte că a fost şi el avansat în grad. “Am absolvit Colegiul Naţional de Apărare şi am fost avansat în luna martie. Sunt locotenent-colonel în rezervă şi este o mare onoare pentru mine. Bunicul meu a murit pe front”.
Senatorul Liviu Câmpanu, care a fost dat afară din UNPR pentru că a votat moţiunea de cenzură, a fost şi el avansat în grad anul acesta, devenind locotenent-colonel. 
Deputatul UNPR Ion Tabugan - “Sunt ofiţer al Armatei Române, maior în rezervă. Am muncit enorm de mult ca sa intru la facultate, am făcut sacrificii şi aşa am ajuns ofiţer al Armatei. Anul trecut am fost avansat în această funcţie”, a susţinut deputatul UNPR. 
Neculai Rebenciuc, deputat în partidul lui Oprea, a fost şi el avansat în grad. “Sunt locotenent-colonel în rezervă. Am fost avansat în luna ianuarie împreună cu toţi membrii Comisiei de apărare şi siguranţă naţională. Nu a fost pe linie de partid, ci aşa s-a decis pentru toţi membrii Comisiei”, a explicat Rebenciuc.
Ofiţerii UNPR şi-au luat uniformele militare şi s-au prezentat pe 25 octombrie la Cercul Militar Naţional, cu ocazia zilei Armatei. În cadrul ceremoniei, premierul Emil Boc a primit cea mai înaltă distincţie – emblema “Onoarea Armatei Române”. “Am asistat la un spectacol la care nu îmi imaginam vreodată, nici în visele mele cele mai rele, că voi asista! Este vorba, din păcate, de sărbatorirea Zilei Armatei! Prima surpriză a venit rapid: toţi membrii marcanţi ai UNPR erau prezenţi şi îmbrăcaţi în… uniforme militare!? Şi dl Nicolicea (în grad de locotenent colonel), dar şi dnii Marian Sârbu şi… Cristian Diaconescu (colonel de justiţie militară!?!). Toţi erau mândri nevoie mare şi îşi etalau gradele cu ostentaţie”, rememorează momentul pe blogul său fostul ministru al apărării, Ioan Mircea Paşcu. 
Chestionat pe marginea acestui subiect, liderului grupului UNPR din Camera Deputaţilor, Eugen Nicolicea, ne-a spus că nu îl interesează “părerile personale ale unora”. 
Subiectul privind dreptul de a purta ținuta militară, a fost lămurit. Parlamentarii UNPR susţin că au dreptul de a se îmbrăca în uniformă militară la ceremonii, acest lucru fiind prevăzut în ordinul de avansare în grad, semnat de către șefu'... Gabriel Oprea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu