vineri, 3 mai 2013

Iar încep SMS-urile cu ”Fie ca Lumina Învierii...”


Din această noapte îmi închid telefonul și nu mai intru pe FB, până luni la prânz!
Refuz să primesc SMS-uri și mesaje cu același penibil început ... ”Fie ca Lumina Învierii...”!
Nimeni nu transmite nimic din suflet, totul este un șablon pe care preferăm să-l repetăm an de an, ”...că așa ne-am învățat”!
E la fel ca cu bancnota de 100 lei, căreia îi spunem 1 milion...!
”...că așa ne-am învățat...!
Cei care vă gândeați că o să primiți din partea mea urarea ”Fie ca Lumina Învierii...”, mai așteptați, poate la anul mă gândesc la altă formulă, cu condiția să trăim până atunci!
Nu vă transmit decât atât: luați lumină mâine noapte din lumânarea preotului, dar rămâneți la Slujba Învierii! Altfel n-o să înțelegeți nimic din toată această sărbătoare!
Dar oare ce sărbătoare este?
Poate-i vreun bairam, sau vreo balăntains, sau ceva ca halăuinu, să fie petrecere și voie bună...NU-I AȘA?
Să curgă vinu, să vină femeile..., mâine-om mai vedea ce motiv de dezmăț mai găsim!
 ”Fie ca Lumina...”, s-a stins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu