luni, 9 mai 2011

10 MAI 2011 - OMAGIINDU-NE REGELE!

Mă întreb de ceva vreme, de ce avem nevoie să îndreptăm nedreptatea făcută poporului nostru de către alţii, care astăzi nu mai sunt? Atunci în februarie 1945 în timpul Conferinţei de la Ialta, Winston Churchill, Iosif Vissarionovici Stalin şi Franklin D. Roosevelt au negociat aranjamentele pentru Europa postbelică, când am fost cedaţi tălpii sovietice, fără să fim întrebaţi! Am suferit atâta amar de ani, până când "tălpaşul rus" şi-a luat piciorul de pe noi şi am putut să ne hotărâm singuri soarta! N-am făcut-o pentru că, oamenii eşaloanelor inferioare ai vechiului regim, profitând de "creierele spălate" ale noastre, au pus mâna pe putere, convingându-ne că aşa e bine!
De la o simplă frământare a mea, chestiunea a devenit serioasă, pentru că am descoperit aceste noi mijloace de socializare, unde, mai mulţi nostalgici  ne-am organizat într-un grup de iniţiativă intitulat "Regele este Patria"!
Mâine este 10 Mai şi parcă în nicio zi din an, nu este mai potrivit să ne strângem cât mai mulţi în Piaţa Palatului Regal (am să refuz cât oi trăi să-i spun acestui loc altfel, decât cum a fost denumit de la început), să ne omagiem REGELE, da Regele României pe care ni l-a dat Pronia Divină şi de care ne putem (încă)bucura!
MS Regele României  MIHAI I, cel care printr-un gest de mare curaj, a scurtat cel de-al doilea conflict major al planetei cu 6 luni (după alţi specialişti chiar cu un an).
 Regele României care a fost aruncat în afara graniţelor patriei sale de către un regim, care ulterior, timp de peste 40 de ani au distrus aproape complet semnificaţia divină a creaţiei OM (în ciuda experimentelor de înnoire permanentă).
Regele României care a venit după '89 în ţară cu intenţia sinceră şi onestă de A AJUTA, fiind primit de "noua orânduire" cu şuturi şi nu o dată ci de două ori!
Regele României care în 1992, în mijlocul mulţimii ce număra peste un milion de oameni, a refuzat propunerea cuiva să meargă la Cotroceni, unde noii conducători tremurau, având ochii aţintiţi la televizor, o mână pe valiză şi cu una pe clanţa uşii!
Decenţa acetui OM a triumfat încă odată în linişte, aşa cum a triumfat în tot timpul cât a fost obligat să stea în exil! Uşile cancelariilor europene i-au fost deschise, atunci când a solicitat să pledeze pentru aderarea României la NATO şi ulterior la UE! N-a precupeţit nimic pentru propriul popor, fiind cel mai vaşnic slujitor al său!
Martori ai triumfului decenţei, valorii, modestiei şi bunului simţ suntem noi, cei care nu l-am uitat nicio clipă atunci când ne-a fost exilat! Înălţăm rugi fierbinţi către Dumnezeu, să se milostivească şi să-i dea acestui popor "îndobitocit", mintea cea trebuincioasă, pentru a reface ceea ce au stricat alţii în 1945, călare pe tancuri !
Mâine, avem posibilitatea şi privilegiul să-i arătăm MS ataşamentul faţă de persoana sa şi faţă de Casa Regală de România!
TRĂIASCĂ MS REGELE MIHAI! TRĂIASCĂ MONARHIA! NIHIL SINE DEO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu