joi, 9 februarie 2012

Mai are rost să merg în Piață domnule Ponta?

Duminică se împlinește exact o lună de când au început manifestațiile ANTI băsescu în Piața Universității! Dacă Dumnezeu îmi ajută, sper să prind ziua de duminică și să mă număr printre puținii care au ”bifat” prezența zi de zi acolo unde au murit primii martiri bucureșteni ai Revoluției Române din '89!
Am fost și atunci în stradă, sunt și acum! Și atunci ca și acum, ne-am ridicat împotriva dictatorilor din specia ESCU! 
Vreau să semnalez un lucru, care este foarte  posibil ca multora să le fi scăpat! Și atunci ca și acum cineva încearcă să fure mișcarea din stradă, folosind-o în scop personal! Atunci impostorul s-a numit Ion Iliescu, acum Victor Ponta!
Între cei doi există o singură deosebire: Iliescu l-a împușcat pe  .....ESCU, Ponta se înfrățește cu ...ESCU!
În 1990 mulți s-au prins de jocul pervers al ”bolșevicului”... Ion Rațiu, Radu Câmpeanu și seniorul Corneliu Coposu ” le-au deschis ochii” românilor și le-au arătat adevărata fața a acestui bătrân lider proletar, dar, din păcate, marea majoritate a acestora proaspăt scăpați dintr-un regim totalitar, i-au anatemizat (atunci) pe liderii opoziției, proliferând chiar amenințări cu moartea la adresa celor trei!
Bătrânul bolșevic însă, cu agerimea-i proletară, a exploatat slaba educație a populației în ale democrației, reușind să obțină un scor de peste 85% în alegerile din mai 1990! 
Acum peste 80% din populație îi regretă pe Coposu și Rațiu, iar peste 85% regretă imbecilitatea de care au dat dovadă când i-au dat votul lui Iliescu!
Ce s-a întâmplat astăzi după 22 de ani ? 
Peste 90% regretă votul dat lui băsESCU!
În aceste momente ”prielnice”, în care neîncrederea în actualul președinte a atins cote de peste 90%, când fenomenul Piața Universității a prins din nou viață datorită noului ”conducător iubit”, când credeam că zecile de zile state în ploaie, vânt, ninsoare, viscol și ger n-au fost în zadar, s-a găsit ”micul titulescu” să ne-njunghie pe la spate și să-i ridice (indirect) osanale ”conducătorului iubit”, lăudând adunătura de miniștri incompetenți, strânși sub ”bagheta” șefului spionilor din România!
Discursul de astăzi din Parlament al lui ponta, mi-a arătat că ceea ce am cerut și încă cer în Piață (demisia lui băsescu), devine inutil și desuet!
Din ziua reînvierii Pieței (13 ianuarie), sloganul care ne-a adunat împreună pe foarte mulți bucureșteni a fost: JOS BĂSESCU și ALEGERI ANTICIPATE! Niciodată n-am strigat jos guvernul sau jos boc, pentru că era o utopie, fapt ce s-a dovedit astăzi când a fost validat un guvern mai sinistru ca cel condus de piticul atomic!
Colac peste pupăză, la votul de astăzi din Parlament,  a apărut micul titulescu și a ținut un discurs de aproape o oră, în care l-a periat subtil pe noul prim ministru, nedându-și seama de marele deserviciu pe care-l face atât USL-ului, cât mai ales nouă, imbecililor care înghețăm în fiecare seară la Universitate!
Multe persoane sunt nemulțumite de ”gestul” dlui ponta, chiar furioase!
Eu am reușit să mă mai calmez (probabil și gerul a avut un efect), dar în această situație incertă, nu fac decât să întreb logic sau poate retoric:
- Mai are rost să merg în Piață domnule Ponta?
Și dacă DA, pentru ce?


PS: A doua întrebare o pun datorită afirmației liderului (???) PSD din această seară de la postul Realitatea TV, unde a declarat că alegerile parlamentare se vor ține inevitabil în noiembrie!!!

2 comentarii:

  1. Draga Domnule,
    eu voi tot merge.
    primeste respectul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare sincer rau ca romanii nu inteleg nici acum in ultimul ceas ca singura forma de conducere a acestei tari este Monarhia. Dupa douazeci de ani de la caderea comunismului, cultura civica a votantului de rand este la pamant sau chiar lipseste cu desavarsire, iar in acest context nici nu ma mira faptul ca cei alesi la fiecare legislatura tepuiesc prostimea cum vor ei. Asa ca domnul meu, lupta cea mare trebuie sa se dea in educarea gloatei inculte care este usor de manipulat si deschiderea alternativelor viabile din care sa alegi. In momentul de fata ma gandesc la independenta Transilvaniei ca stat de sine statator. Unul din motive ar fi toleranta occidentului fata de Transilvania. In orice tara vestica te duci si te prezinti ca ROMAN lumea se uita la tine ca la rebut uman dar daca le spun ca vin din Transilvania sunt privit cu curiozitate, sunt intrebat despre locuri, castele misterioase, despre conationalii mei si astfel mai am o sansa sa ma consider OM si sa gasesc de lucru in tara respectiva. Asa ca n-are rost, momentan, sa mai rabdati frig pentru ca oricum nu rezolvati nimic sau aproape nimic. Schimbare cu cine? Cu Antonescu, Voiculescu, Iliescu (Ponta-i purtatorul lui de cuvant) sau un Escu din PDL?

    RăspundețiȘtergere