luni, 20 februarie 2012

Valeriu Stoica - un KGB-ist notoriu!!!

           Întruna din cărțile dlui Liviu Vălenaș ”MEMORIALUL APOCALIPSEI” (România între anii 1940-1948), am găsit printre altele, discuția pe care autorul a purtat-o cu Dan Amedeu Lăzărescu! Dl Vălenaș, în afara dialogului a avut inspirația să publice și câteva scrisori ale bătrânului liberal!
Am hotărât că nu este lipsit de interes pt a supune atenției o mică scrisorică, în care dl.Lăzărescu îl caracterizează dur pe fostul președinte al PNL (actualul avocat al partidului băsist), Valeriu Stoica!
Redau scrisoarea integral:

București, 31 mai 2002


Stimate Domnule Liviu Vălenaș, 
       
             Vă trimit studiile mele și ale regretatului meu coleg de la liceul ”Spiru Haret”, între anii 1929-1937, decedat la Paris după o lungă suferință. Întreaga Dvs. lucrare, este un act deosebit de impostant față de analfabetismul gregar care domnește de 12 ani în România, stat-tampon între capitalism și comunism, dar manevrat de KGB, prin conducătorii partidelor de la guvern și opoziție (Valeriu Stoica notoriu!).
            Celelalte pagini le țin eventual la dispoziția editurii din București dacă așa cum am înțeles apare aici.
            
         Cu deosebită prețuire
                                            Dan Amedeu Lăzărescu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu