luni, 18 martie 2013

18 MARTIE!


18 martie 1887 - principele Ferdinand este desemnat oficial de către Parlament, succesor al Tronului României!
18 martie 1917 - se naște Mircea Ionescu Quintus, cel care peste 76 de ani avea să devină președintele PNL!
18 martie 2013 - este eliberat din închisoare Adrian Năstase, fost prim-ministru  al României!



M-am tot gândit astăzi care dintre evenimente este mai important pentru români  și pentru mine!
Cred că pentru foarte mulți români, datorită mediatizării excesive, eliberarea lui Năstase reprezintă evenimentul care i-a mișcat până-n străFUNDURIle propriilor conștiințe!





Este incredibil cum un om ca dl. Quintus a ajuns la vârsta de 96 de ani ”fără reparații”, având încă o tenacitate de invidiat! Pentru ce a fost și încă mai reprezintă pentru PNL, respect dle. Quintus!



Totuși, pentru mine, evenimentul cel mai semnificativ al acestei zile,  îl reprezintă desemnarea în urmă cu 126 de ani a principelui Ferdinand, ca succesor al Regelui CAROL I!
Nu vreau să-i fac o prezentare viitorului rege al românilor, cel care a făurit alături de Ionel I.C. Brătianu România Mare!
Mă rezum doar la a cita una dintre declarațiile Întregitorului României, care spune mai mut decât orice fel de prezentare:



”De la început, mi-am impus această regulă de 


conștiință: să fac abstracție de mine însumi, să nu țin 

socoteală nici de originile mele, nici de familia mea. 

Să nu văd decât România, să nu cuget  decât la ea, să

 nu exist decât pentru ea. Nu se domnește asupra 

unui popor pentru sine, ci pentru acel popor. În

aceasta constă onestitatea unui rege”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu