duminică, 10 martie 2013

O zi aproape perfectă!

Ieri în sinaxarul ortodox, au fost pomeniți cei ”40 de Sfinți din Sevasta”, o sărbătoare care în termeni populari autohtoni poartă denumirea de ”cei 40 de Mucenici” sau ”Măcinicii”!
Ăștia de la oraș îi mai spun și ziua bărbatului!
Pentru mine această zi a început cu o vizită la Muzeul Național de Artă al României, unde am participat la o expoziție de sculptură și pictură dedicată exclusiv Regelui CAROL I!
După aceea am avut privilegiul de a luat prânzul în compania familiei Monika și Șerban Lungu, savurând cu multă plăcere câteva preparate cu specific românesc, dintre care de departe, cel mai interesant preparat a fost varza cu ciolan! Iar ziua era doar la jumătate!
Doamna Pușa Fontoura, președinta femeilor liberale de la sectorul 2, m-a onorat cu invitația de a participa de ziua bărbatului, la sărbătorirea zilei femeii! A fost super, fapt pentru care-i mulțumesc!
Cel mai mult mi-a plăcut pălinca pe care patroana localului ne-a promis-o dar nu ne-a mai oferit-o!
Ne-am grăbit și noi să ajungem la ultimul eveniment al zilei organizat de TNL 6, unde s-a cântat (KARAOKE), s-a dansat (LIVE) și s-a consumat fel și fel de produse de bar...!
Era să uit! În timpul petrecerii doamnelor de la 2, alte doamne (cele de la OLTCHIM) mi-au produs o imensă bucurie câștigând cu 30-23 la Budapesta și asigurându-și calificarea în semifinalele Champions League!
Pentru ca seara să se încheie (aproape) perfect, la 6, în timpul destrăbălării tinerilor karaokiști,  într-o plasmă a barului, MESSI înscria al 40-lea gol din actualul sezon din La LIGA (2-0 cu La Coruna), stabilind totodată un nou record: a 17 partidă consecutivă în care marchează!
Cam asta a fost!
Bucuria mi-a fost deplină, întrucât la seara de KARAOKE am fost alături de soția mea, de Ade, Denise și Radu! A lipsit MIMI, drept pentru care la 12.00 PM, am părăsit locul ”destrăbălării” și m-am dus la fetița mea iubită care era singură și tristă!
Vă mulțumesc pentru atenție!
Iar pentru ca să nu se creeze o prăpastie între superba zi de ieri și cea care se desfășoară acum, soția mea pregătește o oală imensă de sărmăluțe, care sper să-mi ajungă până miercuri!
LA REVEDERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu