luni, 8 aprilie 2013

Adevărata față a Adrianei Săftoiu?

N-am vorbit-o niciodată de rău, deoarece am văzut în ea o profesionistă, o femeie inteligentă și frumoasă!
Faptul că a stat foarte mult, excesiv de mult lângă băsescu este culpabil!
S-a convins singură că omul este incurabil și s-a detașat de individ foarte târziu!
Nu am înțeles totuși de ce în 2008 a ”curtat-o” Tăriceanu și i-a asigurat un colegiu ușor pe listele PNL?
Este o femeie inteligentă (nu accept să fiu contrazis, deoarece am argumente când susțin asta), dar să aduci  în partid omul care a stat atâta timp în spatele lui băsescu și a fost parte a multor decizii ale acestui individ...asta nu am înțeles! Era totuși femeia care în mandatul de prim-ministru al lui Călin Tăriceanu,  l-a convins pe băse să-l schimbe pe Theodor Atanasiu de la Apărare și l-a acționat în instanță....!
Probabil Tări a avut nevoie de informații despre dușmanul de la Cotroceni, numai că a pierdut din vedere  esențialul, adică a pierdut partidul în detrimentul lui Crin Antonescu!
Nu am înțeles nici aversiunea lui Antonescu față de ea! Poate doar că era adusă în partid de Tăriceanu cu care tocmai avusese o bătălie politică, altceva nu-i vedeam imputabil la momentul 2009!
Ei bine, iată că astăzi am înțeles perfect de ce o neutralizase Crin Antonescu!
Astăzi, Adriana Săftoiu s-a reînscris în PD, devenind oficial purtătorul de cuvânt al partidului!
Orice comentariu este de prisos, totuși, spun atât: Antonescu a avut dreptate izolând-o în cadrul partidului până când a fost exclusă și ulterior a plecat din Parlament prin demisie!
Consider acum că Adriana Săftoiu a fost omul ”infiltrat” în PNL, iar Tăriceanu trebuie să dea o explicație în acest sens!
Acum de abia înțeleg declarația lui Manechin Tăriceanu din dimineața zilei de 10 decembrie 2009, când spre surprinderea tuturor, cerea conducerii PNL să se alăture lui băsescu și să formeze guvernul în alianță cu PD!!!
Nu cumva a fost un ”sfat” de taină venit pe filiera băse-Adriana ...? Întreb.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu