luni, 15 aprilie 2013

N-am nevoie de aprobare să strig ”TRĂIASCĂ REGELE”!


Am devenit liberal pentru că mă consider un om liber, care nu acceptă să i se îngrădească vreun drept prevăzut de lege!
Unul dintre acestea este libera exprimare!
Nu am nevoie să mi se spună când, unde și în ce fel trebuie să-mi exprim adeziunea sau protestul față de cineva sau ceva!
Am dreptul să susțin pe cine vreau, cum am același drept în al contesta.
Am devenit un susținător al valorilor monarhice, studiind adevărata istorie a României, considerând Monarhia o instituție credibilă, valoroasă și serioasă, nu pentru faptul că astăzi curentul pro-monarhist este ”trendi”!!!
N-am cerut nimănui aprobarea să flutur steagul României cu stema Regală două luni în iarna lui 2012 zi de zi în Piața Universității și să mă cert cu toți infiltrații, ”revoluționarii” și oamenii serviciilor care mă înjurau!
N-am cerut nimănui aprobarea să merg în Parlament pe 7 martie 2012 să-i cer DEMISIA cu voce tare ”individului” care l-a jignit impardonabil pe MS și care ocupă abuziv fotoliul Regelui Ferdinand de la Cotroceni! Atunci am aruncat de la unul din balcoane manifeste cu demisia scrisă a ”mitocanului” și am strigat REGELE MIHAI!
N-am să cer nici acum aprobarea cuiva pentru a-mi exprima public atașamentul față de Casa Regală, MS Regele MIHAI și membrii Familiei Regale, indiferent unde am s-o fac!
Am stat 27 de ani în armată neavând voie să-mi exprim public opțiunile politice și dragostea față de monarhie, ca să mai accept acum să-mi fie interzis acest lucru, indiferent din partea cui ar veni!
TRĂIASCĂ REGELE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu