duminică, 21 august 2011

Dan Diaconescu va intra in Parlament

Am fost la tara, la 60 km de Bucuresti!
Televiziunea prin cablu nu exista, dar majoritatea au abonament la DIGI!
Stiti voi micuta antena lighean, un aparat (cu cartela) pentru canale, o telecomanda, 20 lei pe luna si taranu-i in culmea fericirii! Are programe de 3 ori mai multe decat am eu pe fibra optica de la RCS-RDS!
Ce am observat astazi cu stupefactie, este faptul ca singurul post tv care se prinde, chiar daca a cazut emisia, sau chiar daca SCOTI CARTELA din aparat este....OTV!                                                  
Ma uitam astazi de dimineata uluit la televizor cum OTV se vedea sticla, desi cartela aparatului era la mine in mana!
Nu-mi explic de ce se-ntampla asta, dar pe tiganul caracalean Dan Diaconescu, nu-l suspectez de prostie din contra! Este tartorul exploatarii prostiei romanilor!
Probabil este chestie de frecventa mai sigura...nu stiu ce sa spun! Dar in aceste conditii, sa nu ne miram cum speculantul din Caracal, o sa intre cu Partidul sau in Parlament!
Si n-o sa dea mita electorala, o sa vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu