marți, 16 august 2011

Traian Basescu a inselat-o pe Elena Udrea cu...nevasta-sa!!!

"In orice caz eu am fost aseara cu nevasta-mea. Daca s-a dus, s-a dus la vreun consilier!!! Eu azi noapte am dormit la Neptun!" - amorezu' Traian 
"Am vazut ca s-a creat o adevarata isterie pe tema asta, desi este un lucru cunoscut...!!!" - amanta Nutzi 
Concluzii:
Amorezu' - nu neaga vizitele frecvente dupa asfintit ale lui Nutzi la Cotroceni, ironizand-o chiar ca de data asta a luat plasa!!! Dar ca sa n-o faca de ras, a bagat-o cu vizita la vreun consilier....ca si cum "doritoarea" trebuia sa fie neaparat "satisfacuta", sa nu plece cu problema ( de politica si investitii evident)...nerezolvata!!!
Despre Base se stie ca a inceput sa dea rateuri, din declaratiile Laurei Andresan....!!!
Amanta - confirma relatia cu "amorezu'", spunand ca este un lucru cunoscut!!! Mai mult de atat, valideaza (ulterior) afirmatiile lui Traian privind vizita la un consilier, nespecificand numele acestuia, deoarece "problema" era atat de mare...incat era necesara "rezolvarea" ei in regim de urgenta!
S-a incercat a doua zi contactarea nevestei prezidentiale (cea cu ... adulterul), dar nu s-a reusit, intrucat era plecata la ... calarie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu