miercuri, 22 iunie 2011

Apărându-l pe paul lambrino, jignindu-l pe MS Regele MIHAI!

Am auzit de mic copil o vorbă la cei mai în vârstă, care atunci când făcea cineva o faptă reprobabilă spuneau:" Eeeee, dracu nu doarme!"
Am văzut afirmaţia actualului preşedinte al nostru la adresa MS Regele Mihai şi am rămas oripilat!
Mi-am adus aminte cu această nefericită "ocazie" de vorba bătrânească referitoare la nesomnul satanei, şi-mi dau seama că este adevărată!
Cât de negru trebuie să fi la suflet să faci asemenea afirmaţii, fără niciun raţionament şi atenţie cu atâta ură! Vă rog să urmăriţi ce contorsionat era la faţă neterminatul ăsta când îmi jignea Regele!http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FAIFfKJQ0FvE&h=9118d
Grav mi se pare şi atitudinea celor doi "moderatori" Turcescu şi Cristoiu, care n-au avut nicio reacţie la aceste afirmaţii, ba din contră Cristoiu a şi râs!
Eu spun că toată această mascaradă oripilantă, a fost PREMEDITATĂ!
Şi pentru confirmare, aduc ca mărturie emisiunea de după circul lui turcescu cu invitatul sinistru, la care Radu Naum şi Radu Banciu, i-a avut ca invitaţi pe bastardul lambrino paul, împreună cu dama de consumaţie lia!!!
Pentru că acelaşi post de televiziune a găzduit aceste personaje, în ordinea stabilită, nu-mi lasă dubii asupra modului de interpretare a faptelor, din care cauză spun cu responsabilitate, că totul a fost fabricat şi plănuit de excrocul nr. 1 al neamului!
Domnule preşedinte, n-a fost niciun act de trădare! Act de trădare este ce faci tu cu blatul regionalizării (mai puţin Harghita şi Covasna), dar nu-i nimic, pentru că nimeni nu este veşnic stăpân!
O să vină vremea când n-o să mai fi aşa "puternic", sper cât mai curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu