joi, 27 octombrie 2011

I-am sarutat mana Regelui meu!

Nu cred ca exista om pe pamant care sa nu-si fi fixat un tel in viata, sau sa nu-si doreasca sa atinga un ideal!?
Fie ca e vorba de intemeierea unei familii, de pregatirea profesionala, de atingerea unor performante in sport, arta, cultura, stiinta etc! Multi reusesc, dar marea majoritate raman la nivelul dorinta!
Exista multi carora tot ce si-au dorit sau si-au propus s-a implinit, dar, parca ar mai vrea ceva, dar nu stiu ce!?
Ei bine, asta mi s-a intamplat mie pe 25 octombrie 2011, cand MS Regele MIHAI I al Romaniei si-a aniversat cei 90 de ani de viata!
A fost ziua cand (cu ajutorul lui Dumnezeu) am avut privilegiul de a fi aproape in toate locatiile unde MS a fost sarbatorit: Parcul Izvor, Parlamentul Romaniei, Piata Palatului Regal (nu mi-a placut niciodata noua denumire Piata Revolutiei, data de Iliescu & co.), Opera Romana!
L-am ovationat pe MS atat cat am putut sau cat mi-a permis glasul! Am primit confirmarea ca am fost foarte sonor de la fiica mea care a urmarit evenimentele la televizor, dar si de la cativa prieteni, care m-au sunat sa-mi spuna ca peste tot se auzea vocea mea!!! Nu stiu daca a fost chiar asa, dar ... ma rog, nu pot infirma!
Insa, ceea ce m-a facut sa cred si sa simt ca am primit exact ce-mi lipsea, s-a petrecut in Palatul Parlamentului!
MS dupa ce a rostit discursul in fata Camerelor reunite, a fost invitat sa semneze in Cartile de Onoare ale celor doua Camere,  a dezvelit un bust al Regelui CAROL I daruit Parlamentului de Casa Regala si s-a intretinut cu parlamentarii si invitatii la eveniment!
La un moment dat, Regele s-a apropiat incet prin multime de locul in care stateam!
Nu stiu cine mi-a luminat mintea si mi-a trimis gandul cel bun, dar stiu ca un resort interior m-a impins printre cei care-l aplaudau si am ajuns fata in fata cu MS! Am simtit o putere interiora pe care n-as fi banuit-o niciodata, ce mi-a dat taria si curajul sa prind mana intinsa a Regelui si sa o sarut CONSTIENT!
I-AM SARUTAT MANA REGELUI MEU!
I-am sarutat mana Omului care l-a tratat cu dispret pe Hitler, care s-a opus lui Ion Antonescu, care ne-a redat Ardealul pierdut, care a intors armele inpotriva hitleristilor aflati in tara, care a scurtat razboiul cu cel putin 6 luni salvand sute de mii de vieti omenesti! Acest OM traieste si eu, un nimeni, i-am sarutat mana!
Am primit acel ceva pe care-l doream, dar nu stiam ce reprezinta!
Am dat mana cu istoria, cu Unsul lui Dumnezeu!
Personal nu-mi mai doresc absolut nimic!
Ma simt IMPLINIT si BINECUVANTAT!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu