sâmbătă, 31 august 2013

La o bere cu ... MIMI!

Fusei în seara asta la o terasă să beau o bere cu prietenul Horațiu Buzatu, cu fiica lui Ștefania, cu a mea soție și cu iubițica noastră MIMI!
SHOW total!
Toți mesenii, copii, ospătarii (cred că și bucătarul a apărut la un moment dat), călare pe MIMI a mea s-o pupe și s-o mângâie!
Un tip, puțin ”flambat” cu fetița de cca 1 anișor, croit să o pună pe aia mică s-o mângâie pe MIMI!
Toate bune și frumoase, până când MIMI s-a prins de șmecherie și i-a ajutat, sărind pe copil și trăgându-i vreo două limbi sănătoase pe toată față!
Copilul speriat a devenit și mai disperat în momentul când tac-său a început să țipe efectiv de bucurie pentru cele întâmplate, strigând în gura mare: - TE-a PUPAT TATI, ai VĂZUT????... Ce să mai spună săracul copil? A luat-o și el pe MIMEL la pupat, ea pe el la lins, a fost de nedescris! 
Când credeam că totul s-a terminat și am scăpat de nebun, apare nevastă-sa și a început o nouă serie de pupături și LIMBI!!! Nebunul a ținut să i-o prezinte soției mele pe doamna lui, încât la un moment dat, m-am simțit neglijat!
I-am spus nevesti-mii: - Ce faci dragă pe mine nu mă prezinți?
Săraca s-a conformat în nebunia creată, prezentându-mă ca stăpânul câinelui iar ea stăpâna!
În acel moment, nebunul isteric a observat că la masă mai sunt două persoane! Horațiu (atent la nuanțe) s-a simțit și s-a prezentat singur salvând situația:
 - Eu sunt vărul din provincie, cu nepoata - arătând către fiică-sa Ștefania!
GENIAL!
Am râs cu lacrimi și dureri de stomac cca 15 minute!
Mulțumesc pentru această seară minunată tuturor protagoniștilor, în special lui Horațiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu